Primera entrada



Comence amb aquest blog, com a mena de diari personal. Ací publicaré les diverses activitats i eixides que faig.

Exàmens, època perfecta per fer de tot, menys el que toca, estudiar. Tot i ser mala època, estic organitzant una marxa curta per acabar exàmens, a les Agulles de Santa Àgueda; el cap de setmana del 17-18 de juliol. Anteriorment he fet aquesta ruta amb el grup excursionista "Viarany".


Les Agulles de Santa Àugeda estan al desert de les palmes, prop de Benicàssim. És una marxa curta, però divertida. La senda comença molt a prop de on deixem els cotxes. Pujada suau cap a l'inici de la cresta entre vegetació arbustiva elevada. I comencem a crestejar les agulles, trepant i destrepant per roca de gres roig (Rodeno). Hi ha salts, exposicions, un xicotet pas per un forat... . Una de les atraccions principals de la cresta és el "trampolí", una pedra que sobreeix La cresta acaba a l'Agullot, després baixada ràpida directament on hem començat.

Algú s'apunta??

Salut i muntanya!

Comentaris

  1. a vore si acabes els exàmens ja, que tenim que començar a fer eixides :)

    ResponElimina
  2. Ja en tinc unes quantes pensades per fer aquest estiu. Per cert ja he corregit l'error, gràcies.

    ResponElimina
  3. Quelo, he pensat, que ja que estarem a prop de Benicàssim; podriem fer la ruta de matí i en acabar anar a la platja i tindre un dia complet. Que et pareix? Si anem, imprescindible dur l'equip de snorkeling.

    ResponElimina
  4. per mi perfecte. tindrem que organitzar els cotxes per a que la gent que vullga anar-se'n o quedar-se càpia tota. farem un doodle ;)

    ResponElimina
  5. Quelo, haurem d'anar triant un dia; a mi em ve millor diumenge. Per que el dissabte segurament li faig falta a mon pare de matí.

    ResponElimina
  6. Conteu amb mi que en vosaltres vaig a la fi del mon!! jejejeje

    ResponElimina
  7. ei josep, jo el diumenge no podré anar, tinc assaig de la brassband i per la vesprada processó... no pots fer un pacte amb ton pare? a vore si ho solucionem...

    ResponElimina
  8. supose que sí. Compta ja amb el dia 17 per anar, tranquil. Com van les adhesions a l'excursió? Quanta gent calcules que serem?

    ResponElimina
  9. no tinc confirmats a tots, però calcule que entre 10 20 persones... :D

    ResponElimina
  10. Guau! Jo a part de Marc, no tinc cap que em confirme l'assistència. Bé Guillem (departament d'Etologia al Cavanilles) és probable que vinga a la prèvia. Jo crec que 3, per vore la zona és més que suficient, més seria una molèstia ja...

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

GR11 Etapa 0: Pasaia - Jaizkibel

GR11 Etapa 4: Elizondo – Aratun

GR11 Etapa 2: Erlaitz - Lakaingaia